ရွင္ေမြ႔ႏြန္း ႏွင့္ မင္းနႏၵာ


မိတ္ေဆြအေနျဖင့္ သန္လ်င္ျမိဳ႕သို႕ အလည္အပတ္ သြားေရာက္မည္ဆိုပါက သန္လ်င္ၿမိဳ႕ဦးရွိ ရွင္ေမြ႕ႏြန္း ကုန္းေပၚတြင္ တည္ထားေသာ ေရွးေဟာင္းသမုိင္းဝင္ ဆုေတာင္းျပည့္ ရွင္ေမြ႕ႏြန္း ေမွ်ာ္ေတာ္ေယာင္ လြမ္းေစတီကုိ ဖူးျမင္ရမည္ ျဖစ္သည္။

ရွင္ေမြ႔ႏြန္းမင္းသမီးေလး သက္ရွိထင္ရွားရွိစဥ္က ထိုကုန္းေပၚမွ ေန၍ ခ်စ္ရသူ နႏၵာကိုယ္ေတာ္ကို ေမွ်ာ္ခဲ့သည့္ ေနရာျဖစ္သည္ဆို၏။

အတိတ္ကို ျပန္ေကာက္ရပါေသာ္...။

သန္လ်င္ပါဒႏိုင္ငံေတာ္မွ သု၀ဏၰေဒ၀ီမိဖုရားၾကီးသည္ ကိုယ္၀န္အရင့္အမာရွိေနစဥ္ နတ္ရြာစံေတာ္မူ၍ မီးသျဂိဳလ္မည့္ ျပဳသည့္အခါမွ သမီးေတာ္ကေလးကို ဖြားေလ၏။

ခမည္းေတာ္မင္းၾကီးသည္ အံ့ၾသဘနန္း ထူးဆန္းလွသည့္ အျဖစ္ေၾကာင့္ သမီးေတာ္ကေလးကို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးလွေသာ္လည္း သခ်ိဳင္းေရာက္မွ ဖြားေတာ္မူသျဖင့္ နိမိတ္မေကာင္းဟု ဆိုကာ သခ်ိဳင္းအနားတြင္သာ တစ္ပင္တိုင္ျမနန္းျဖင့္ ထားေလ၏။

ရွင္ေမြ႔ႏြန္း ဟု အမည္ေပးကာ အထိန္းေတာ္၊အခ်ီေတာ္မ်ား ျဖင့္ အတတ္ႏိုင္ဆံုး စီမံေပးထားေလ၏။

ေမြ႔ႏြန္းမင္းသမီးေလး အရြယ္ေရာက္ေသာ္ ေခ်ာေမာလွပလြန္းသျဖင့္ သူမ၏ အလွသတင္းမွာ ဥကၠလာပတိုင္း အထိ ပ်ံ႔ႏွံ့ေက်ာ္ေစာေလ၏။

ဥကၠလာပတိုင္းမွ ဥပရာဇာမင္းနႏၵာ ကိုယ္ေတာ္ေလးမွာလည္း သန္လ်င္ကၽြန္းမွ ခင္ႏြန္း ၏ အလွကို ၾကားသိရျပီးသည့္ေနာက္တြင္ မေတြ႔ေတြ႔ေအာင္ သြားမည္ဟု ၾကံကာ မိမိထံအမႈထမ္းေနေသာ ငမိုးရိပ္ မိေက်ာင္းကို အကူအညီေတာင္းေလ၏။

ငမိုးရိပ္ကလည္း ခ်က္ခ်င္းၾကီးသြားလွ်င္ အဆင္မေျပႏိုင္ေၾကာင္း ေက်းငွက္ျဖင့္ ေမတၱာစာ အရင္ေစသင့္ပါေၾကာင္း ေလွ်ာက္သျဖင့္ ေက်းအရင္ေစရေလ၏။

ေမြ႔ႏြန္းလည္း မိမိထံ ေက်းေစေရာက္လာေသာ နႏၵမင္းသားအေၾကာင္း အထိန္းေတာ္မ်ားကို ေမးရာ ဥကၠလာပေနျပည္ေတာ္၏ ၾကီးက်ယ္ပံု၊မင္းသားေလး၏ ေခ်ာေမာပံုတို႕ကို ျပန္ေလွ်ာက္ၾကသျဖင့္ ျပန္စာကို ထိုေက်းျဖင့္ပင္ ပို႕လိုက္ေလ၏။

မင္းနႏၵာလည္း ရွင္ေမြ႔ႏြန္းထံမွ ျပန္စာကို ရလွ်င္ " ကိုင္း ငမိုးရိပ္၊ မင္းသမီးေလးဆီက ျပန္စာေတာ့ ရေပျပီ။ ယခု နင့္တာ၀န္သာ.." ဟုဆိုကာ ငမိုးရိပ္၏ ခံတြင္းထဲသို႕၀င္ကာ သန္လ်င္ျမစ္ကို ျဖတ္ကူး၍ သြားေတြ႔ေလ၏။

ထိုသတင္းကို ဥကၠလာပမင္းၾကီးၾကားလွ်င္ မင္းနႏၵာအား မသြားရန္တားေလ၏။ ( ရွင္ေမြ႔ႏြန္းသည္ သခ်ိဳင္းတြင္ ဖြားသူျဖစ္၍ သေဘာမတူႏိုင္ေပ။)

မည္သို႕ပင္ဆိုေစ အခ်စ္ၾကီးသူ မင္းနႏၵာကား ခမည္းေတာ္မသိေအာင္ သြားျမဲသြားေလ၏။ ( ငမိုးရိပ္ကလည္း အေရာက္ပို႕ေလ၏)

တစ္ေန႕တြင္မူ အဖ်က္ရန္တစ္ခုက မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ေပၚလာေတာ့သည္။ သံသုမာမိေက်ာင္းမ မိလက္တို ျဖစ္သည္။ ( သူမသည္ ငမိုးရိပ္ကို crush ျဖစ္ေနသူျဖစ္ျပီး ငမိုးရိပ္က ခါးခါးသီးသီးတံု႕ျပန္ေသာအခါ ရန္ညိႈးအျဖစ္ ေတးထားသူျဖစ္သည္။ သံသုမာ ဟူသည္မွာ ကေလးကိုသတ္ေသာသူ ဟုအဓိပၸါယ္ရသျဖင့္ ကေလးသားၾကိဳက္သူ မိေက်ာင္းမ ျဖစ္ႏိုင္ေပသည္။)

သူမက အၾကံၾကီးသူပီပီ လူေယာင္ဖန္ဆင္းကာ ေမြ႔ႏြန္းမင္းသမီးေလးထံ အခစား၀င္ကာ ငမိုးရိပ္ကို လက္စားေခ်ရန္ အခြင့္ကို ေစာင့္ေနသူလည္း ျဖစ္သည္။

-" နႏၵာကိုယ္ေတာ္ေလးက သခင္မေလးကို အဲ့ေလာက္ အေလးအနက္မထားပါဘူး ဘုရား "

- " ဘယ္လိုေျပာလိုက္တာလဲ ခင္လက္တို၊ ေမာင္ေမာင္ငါ့ကို သိပ္ခ်စ္တဲ့ဟာကို။ ညည္းက ေဘာက္မဲ့ေၾကာင့္ သံသယ၀င္ရသတုန္း။ "

- " ဒါဆို သခင္မေလးအေနနဲ႕ ကိုယ္ေတာ္ေလးရဲ႕ ညာလက္ရံုးေပၚမွာ ေခါင္းအံုးခြင့္ရဖို႔ ေတာင္းဆိုျပပါဘုရား "

- " ညည္းစကားက အဆန္းပါလား။ဘာလို႔တုန္း "

- " အုိ သခင္မေလးကလဲ ေယာက်္ားေတြကေလ သူတို႔ညာလက္ရုံးကိုမိန္းမေတြ ကေခါင္းအုံးမယ္
ဆိုရင္သိပ္ေႀကာက္တာသခင္မေလးရဲ ့-ခြင့္မျ႔ပဳခ်င္ႀကဘူး - အဲဒါေၾကာင့္ ကိုယ္ေတာ္ေလး တကယ္ခ်စ္ မခ်စ္ ဆိုတာသိရေအာင္ ဒီနည္းနဲ ့စမ္းေပေတာ့ သခင္မေလး ”

ရွင္ေမြ႔ႏြန္း ေတြေ၀သြား၏။ သည္တစ္ေခါက္ နႏၵာကိုယ္ေတာ္ကို ဤနည္းျဖင့္ အခ်စ္စမ္းၾကည့္ရေပမည္။ ( အမွန္မွာ ေယာက်ာ္းတို႕၏ ညာလက္ရံုးကို အမ်ိဳးသမီးတို႕ ေခါင္းမအံုးအပ္ေပ။ ဘုန္းတန္ခိုး နိမ့္ပါးတတ္ေလသည္။ ထိုအကြက္ကို မိလက္တိုက အခ်က္က်က် အသံုးခ်လိုက္ျခင္း ျဖစ္သည္။)

အမွန္တကယ္လည္း နႏၵာကိုယ္ေတာ္ေရာက္လာသည့္ အခါ ရွင္ေမြ႔ႏြန္းက ေခါင္းအံုးခ်င္ေၾကာင္းေျပာေလ၏။ မင္းနႏၵာလည္း " ထူးထူး ဆန္းဆန္း ဘာေတြမ်ားျဖစ္လုိ႔ပါလိမ့္" ဟု ေတြးမိေသာ္လည္း " ဘဇာေၾကာင့္ မရ ရမွာလဲ ႏွမေတာ္။ ဘုန္းလက္ယာ မွာ အုန္းစက္ပါေလ" ဟု ခြင့္ျပဳေလ၏။

မိလက္တိုလည္း သူမအကြက္ဆင္ထားသည့္အတိုင္း ျဖစ္သည့္အခါ မင္းနႏၵာ၏ အျပန္လမ္းတြင္ အေဖာ္မိေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ အသင့္ေစာင့္ေနေလ၏။

အျပန္တြင္ ထံုးစံအတိုင္း ငမိုးရိပ္၏ ခံတြင္းတြင္းမွ ေန၍ မင္းနႏၵာလိုက္ပါလာေလ၏။

ျမစ္လယ္ေရာက္ေသာ္...။

- " ၀ိုင္းေဟ့ ၀ိုင္းဟ မလြတ္ေစနဲ႕"

- " ဘာေတြတုန္းဟ။ ငမိုးရိပ္ငယ္။ ဘာသံေတြတုန္း"

ငမိုးရိပ္မွာ မင္းသားကို ငံုထားရ၍ ျပန္မေျပာႏိုင္ေပ။ ထုိစဥ္ အျမီးဆီမွ စူးခနဲ နာသြား၏။ မိလက္တိုႏွင့္ သူမ၏ အမ်ိဳးမ်ားက စတင္ယုတ္မာေပျပီ။

ထန္းလ်က္ခဲကို ပုရြက္ဆြဲသည့္ ပမာ ၀ိုင္းအံုကိုက္ၾကရာ ငမိုးရိပ္လည္း ျပန္လည္ခုခံရေလ၏။ ( သို႕ေသာ္ မင္းသားကို ငံုထားရသျဖင့္ ပါးစပ္ကို မသံုးႏိုင္ဘဲ အျမီးကိုသာ သံုးေနရသျဖင့္ ထိေရာက္စြာ မတိုက္ႏိုင္ေပ။)

ထိုအခါ မင္းသားကို ခဏထုတ္ကာ ေက်ာေပၚတင္လိုက္ေလ၏။ ေမာဟိုက္ေနေသာ မင္းသားလည္း ေရႊသန္လ်က္ ကို မိေက်ာင္းမ်ား ျမင္ေအာင္ျပ၍

-" အမိုက္အမဲေတြ၊ ငါကိုယ္ေတာ့္ ခရီးလမ္းက အခုဖယ္စမ္း။ ငါဟာ ဥကၠလာပဥပရာဇာ ဆိုတာ မသိေရာ့သလား"

- " ကုန္းေပၚမွာေတာ့ ဟုတ္ေပလိမ့္မယ္။ ေရထဲမွာကေတာ့ သိတယ္မလား ဟဲဟဲ "

မိလက္တိုက အတင့္ရဲစြာ အနားကပ္လာ၏။ ငမိုးရိပ္လည္း အေျခအေနမဟန္မွန္းသိ၍ ေက်ာကို အျမန္လွိမ့္ခ်ကာ မင္းသားကို အျမန္ငံု၍ ေျပးရေတာ့သည္။ ( လွိမ့္ခ်လိုက္၍ မင္းနႏၵာဟန္ခ်က္ပ်က္ကာ လက္ထဲမွ သန္လ်က္လည္း ထိုေနရာတြင္ပင္ လြတ္က်ေလ၏။ ထိုအရပ္ကို သန္လ်က္စြန္း ဟု ယေန႕တိုင္တြင္ေလ၏)

မိလက္တိုလည္း အေဖာ္မ်ားျဖင့္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးၾကီးပင္ လိုက္ေလ၏။ ငမိုးရိပ္လည္း ေျပးမိေျပးရာျဖင့္ ေျပးရာ ေခ်ာင္မ်ားကိုပင္ တိုးမိရွာေလသည္။ ( တိုးမိသည့္ ေခ်ာင္မ်ားကို အစြဲျပဳ၍ တိုးေၾကာင္ၾကီး၊ တိုးေၾကာင္ကေလးဟု ယေန႕တိုင္တြင္ေသာ ေနရာမ်ားျဖစ္လာသည္။)

မိလက္တိုတို႔ မမီႏိုင္ေသာေနရာ ျဖစ္ေသာ ဒဂံုဆိပ္ကမ္းသို႕ေရာက္ေသာ္ မင္းနႏၵာကို ခံတြင္းမွထုတ္ေလ၏။ ကံဆိုးရွာေသာ မင္းသားငယ္မွာ အသက္ရႈပိတ္ကာ ကံေတာ္ကုန္ျပီးႏွင့္ျပီ ျဖစ္သည္။

ငမိုးရိပ္လည္း ဆိပ္ကမ္းအနီး လူျမင္ႏိုင္ေသာ ေနရာတြင္ အေလာင္းေတာ္ကို တင္ကာ ဥကၠလာပမင္းၾကီး၏ အမ်က္ေဒါသကို ေၾကာက္လြန္း၍ ေမွာ္ဘီသို႕ ေျပးေလ၏။

ရွင္ေမြ႔ႏြန္းလည္း ထိုသတင္းဆိုး ကို ေက်းေစ သ၀ဏ္လႊာမွ တဆင့္ သိရွိကာ သ၀ဏ္လႊာကို လက္ထဲတြင္ ဆုပ္ထားရင္းကပင္ ႏွလံုးေၾကကြဲကာ ဇီ၀ိန္ခ်ဳပ္ေတာ္မူေလ၏။

မင္းနႏၵာႏွင့္ ရွင္ေမြ႔ႏြန္းတို႔၏ ရုပ္အေလာင္းမ်ားကို မီးသျဂိဳလ္ၾကရာတြင္ တစ္ရက္တည္း ျဖစ္ၾကသည္ဟုဆိုျပီး ဒဂံုဘက္ကမ္းမွ မီးခိုးႏွင့္ သန္လ်က္ဘက္မွ မီးခိုးတို႕သည္ ျမစ္အထက္တြင္ ေပါင္းဆံုသြားၾကသည္ဆို၏။ (လူခ်င္းမေပါင္းရေသာ္လည္း မီးခိုးခ်င္းေတာ့ ေပါင္းၾကရရွာေလသည္။)

( ရွင္ေမြ႕ႏြန္း၊ မင္းနႏၵာတို႕၏ အခ်စ္ဇာတ္လမ္းသည္ ေက်ာက္စာအ ေထာက္အထား မရွိေသာ္လည္း ကြၽန္ ေတာ္တုိ႕၏ ႏွလံုးသားတြင္ ယခုတိုင္ စြဲထင္က်န္ရစ္ေနေသာ ဂႏၳဝင္အခ်စ္ဇာတ္လမ္း ျဖစ္ပါသည္။ ေႏွာင္းေခတ္လူမ်ားသည္ ရွင္ေမြ႕ႏြန္း၊ မင္းနႏၵာဇာတ္လမ္းကုိ ဒ႑ာရီဆန္သည္ဟုဆိုကာ ပစ္ပယ္ႏုိင္ေသာ္လည္း ရွင္ေမြ႕ႏြန္း ေမွ်ာ္ေတာ္ေယာင္ လြမ္းေစတီကုိ ပစ္ပယ္၍ မရႏုိင္ပါ။)

( ေၾကာင္က သိပ္ Romantic မဆန္သျဖင့္ ဖတ္ရသည္မွာ အနည္းငယ္ ေထာက္သည့္ေနရာတြင္ ေထာက္ႏိုင္ပါသည္။ သိျပီးသားအေၾကာင္းအရာဆိုရင္လည္း ယခုလို အခ်ိန္ေပးကာ ဖတ္ရႈသည့္အတြက္ ေက်းဇူးအမ်ားၾကီး တင္ပါေၾကာင္း) =(^_^)=

( ပံုကို http://www.zaygwet.com/ မွယူကာ စာစီသူမွာ ေၾကာင္ကိုယ္တိုင္သာ ျဖစ္ပါေၾကာင္း) ^_~

ပဥၥမံေၾကာင္
Powered by Blogger.